תקנון

תקנון אתר

תקנון האתר ומדיניות פרטיות

האתר הינו חנות וירטואלית המופעלת על ידי שירה אור קאר בע”מ
מותג: מכל הלב – הכל ליקרים לנו-פתרונות כוללים לגיל השלישי והשני.

להלן החברה: ח.פ. 515711919 בכתובת: MIKOLALEV.CO.IL 

החברה מעמידה לקהל לקוחותיה מערך אספקת הזמנות לכל רחבי הארץ.

  1. כללי

1.1. תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב בינך כמשתמש באתר (להלן: “המשתמש”) ובין החברה. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, אנא קרא/י תקנון זה במלואו ובעיון. כותרות התקנון והסעיפים הנן לצרכי נוחות בלבד.

1.2. גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. אם אינך מסכימ/ה לתנאי מתנאי התקנון, את/ה מוזמנ/ת ליצור עימנו קשר טלפוני במספר 04-6903111.

1.3. החברה רשאית לשנות את התקנון, לבטלו ו/או להחליפו בכל עת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכן לפי הוראות כל דין. בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות תכנים אחרים באתר, יגברו הוראות התקנון.

  1. שימוש באתר

2.1. השימוש באתר נועד למטרות פרטיות ואישיות בלבד (עד 15 יח’ ללקוח) ואינו מיועד למכירה סיטונאית. חל איסור לעשות שימוש באתר לצורך הפצת מוצרים לצד ג’ ו/או לצורך קיום עסק כלשהו שעניינו מכירת המוצרים הנרכשים באמצעות האתר.

2.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מספר היחידות מכל מוצר (מוצרים דומים או זהים) שכל לקוח יוכל לרכוש ממגוון המוצרים, בעת ביצוע הזמנה באתר.

2.2.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל, למנוע ו/או לבטל הזמנות ורכישות אשר החברה סבורה לפי שיקול דעתה שבנסיבות העניין הן נועדו לצורך מטרה מסחרית ולא לשימוש אישי; כגון: סדרת רכישות של אותו מוצר בידי אותו לקוח ו/או אל אותה הכתובת ו/או בתדירות גבוהה ו/או רכישות בזמן סמוך זו לזו וכדומה כאשר במצטבר נרכשו מספר יחידות העולה על מספר המוצרים המותר. למען הסר ספק, מובהר כי המגבלות המתוארות לעיל תקפות גם לגבי כל מוצר שנמכר באתר במסגרת מבצע או מכירה מיוחדת באתר.

2.3. החברה שומרת על זכותה לשנות את מדיניות הגבלת כמות היחידות הנרכשות כמפורט לעיל מעת לעת, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי והמלא.

2.4. ניתן לבצע את ההזמנה באתר על מנת להבטיח את מחיר המוצר באתר, להמתין לאישור מלאי מנציג החברה טרם אספקה.
משלוח בחברת שליחויות כדבר דואר רשום עם מעקב אחר החבילה וביטוח מחויבים בתשלום.

2.5. הגבלת גיל שימוש – השימוש באתר האינטרנט בתור מרכז ידע פתוח לכולם.
קניות והזמנות דרך האתר מותרות לכל אדם בגיר (גילו 18 שנים ומעלה). יתכנו מקרים בהם נבקש מאדם מסמכים נוספים לצורך הוכחת גילו ו/או הוכחת זהותו בטרם נתחיל לטפל בהזמנתו. עיכוב זה לא יחשב במניין הימים להם חברת שירה אור קאר בע”מ מתחייבת לאספקת המוצר המוזמן.

2.6. ביצוע הזמנה – בעת ביצוע הזמנה יש לבחור את המוצרים הרצויים ולהוסיפם לעגלת הקניות.
בביצוע הזמנה באתר, בעת הכניסה לעגלת הקניות , תידרשו להזין פרטים נוספים כגון טלפונים להתקשרות, כתובת מגורים וכתובת למשלוח (במידה והיא שונה מן הכתובת למגורים) וכו”.

2.7. חברת שירה אור קאר בע”מ רוכשת את רוב המוצרים מיבואנים בישראל. ניתן להזמין אצלנו מוצרים בודדים או מוצרים הדורשים הרכבה. המוצרים מגיעים בחלקם באריזה מקורית ובחלקם בשקית ניילון. הפריטים המגיעים בשקית נקראים  OEM- יצרן ציוד מקורי, אך רק לחלקם מצורפת חוברת משתמש ודיסקט הפעלה. פריט ה-OEM זהה לפריט באריזה המקורית (מלבד האריזה ופריטים נלווים נוספים).

  1. זמני אספקה

3.1. ככלל, זמן האספקה המשוער הינו 3 – 17 ימי עסקים (למעט מוצרים מוחרגים בהתאם למדיניות המשלוחים הזמינה באתר). עם סיום הסדרת התשלום אנו מטפלים בהזמנתכם. מוצרים שחסרים במלאי אנו מזמינים עבורכם. אם הזמנתם מערכת הפעלה אנו מתקינים גם אותה. המערכת כולה עוברת בדיקה לפני שהיא מסופקת לכם. למוצרים בדידים לא מבוצעת על ידינו בדיקת תקינות לכל מוצר.

3.2. זמן האספקה זה הינו מרגע אישור קבלת ההזמנה, ובשעות הפעילות של החברה. בישובים מרוחקים מאזור המרכז אשר שליחינו מגיעים אליהם בתדירות נמוכה, יתכנו עיכובי אספקה של 1-2 ימי עסקים נוספים על זמן המשלוח הנקוב.

3.2.1 אזורים מרוחקים כולל אך לא מוגבל לאזורים מבודדים או אזורים דרומית מבאר שבע.

3.3. המוצרים המוצגים באתר זה עשויים שלא להיות זמינים באופן מידי בחנות. במקרה של מחסור במוצר, תושלם ההזמנה רק עם קבלת המוצרים בחנות, והאספקה תבוצע כ-72 שעות ממועד זה.

3.4. ייתכנו זמני אספקה ארוכים יותר ככל שהדבר מותר על פי דין, בפרט במקרים של העדר זמינות המוצר בישראל וככל שהספק נדרש לייבוא של המוצר המבוקש; וזאת בתיאום עם המשתמש. מידע נוסף לגבי זמני אספקה, אזורי חלוקה ונקודות איסוף ניתן למצוא במדיניות המשלוחים. למען הסר ספק, החברה אינה מספקת מוצרים מחוץ למדינת ישראל.

3.5. באתר מופיעים מוצרים רבים. לעתים קורה שליבואנים חסר מוצר מסוים. אם הזמנתם מוצר כזה אנו נודיעכם ונשמח להציע לכם לבחור בין מוצר מתאים אחר לבין המתנה עד להגעת המוצר או לבטל ההזמנה ללא כל תשלום קנס. בכל מקרה לא תינתן הנחה או פיצוי כלשהו בגלל עיכוב בהגעת המוצר החסר

3.6. הרכבת מוצרים כרוכה בתשלום דמי הרכבה. נא לבחור באפשרות זו בהזמנה אם ברצונך הרכבה. לקוחות המבקשים גם להתקין מערכת הפעלה יבחרו באפשרות הרכבה והתקנת מערכת הפעלה וישלמו עבור הרכבה ועבור התקנת מערכת ההפעלה. מוסכם על הלקוח כי הסחורה שתסופק לו תישאר בבעלות שירה אור קאר בע”מ עד לפירעון מלוא התשלום.

  1. השלמת רכישה

פעולת הרכישה תאושר רק עם קבלת אישור עסקה מחברת האשראי, באמצעותה שולמה התמורה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה באתר על ידי המשתמש.

  1. חסימת משתמש ו/או ביטול הזמנה

5.1 החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש שימוש באתר ו/או לרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, לרבות, (ומבלי לגרוע) בכל אחד מהמקרים הבאים:

5.1.1 המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים ו/או מטעים.

5.1.2 אם יתברר כי ביצוע ההזמנה היה כרוך בביצוע פעולה לא חוקית או מנוגדת לתנאי התקנון. 

5.1.3 המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.

5.1.4 במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר ו/או במחירו.

5.15 המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי.

5.1.6 הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש בטלפון ו/או בכתב לכתובת דואר אלקטרוני INFO@MIKOLALEV.CO.IL המעודכנת אצל החברה, על פי שיקול דעתה של החברה.

5.1.7 ניתן לבטל הזמנה ביום ההזמנה בלבד ללא תשלום קנסות.

5.2. חוסר זמני/קבוע במלאי
המשתמש מודע ומסכים לכך כי על אף מאמצי החברה לוודא שהאתר עדכני בכל עת, לעיתים ייתכן שמוצרים מסוימים המופיעים באתר יאזלו מהמלאי אצל החברה והחברה אינה מתחייבת כי מוצר מסוים נמצא בכל עת במלאי. החברה אינה מבטיחה קיומו של מלאי מספק בכל העת, ואין להסתמך על כך.

  1. החזרות והחלפות של מוצרים (מחשבים, תוכנות וציוד היקפי) מותרים להחזרה:

ניתן להחזיר מוצר המותר להחזרה או להחליפו תוך שבועיים מיום קבלתו וזאת בתנאים האלו :
6.1. המוצר מוחזר באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש ויכלול את כל הפריטים הנלווים.
6.2. הלקוח יקבל החזר תשלום באותה צורה בה שילם, בניכוי סכום של 5% מערך התשלום או 100 ₪ (הנמוך מביניהם). אם היו הוצאות נוספות בגין תשלום לצד ג’ (כגון חברת משלוחים, חברת אשראי וכו’) – הצרכן יישא בעלות התשלום הנוסף.
אם המוצר מוחלף באחר, יחויב או יזוכה הלקוח בהפרש בניכוי הנ”ל. ניתן לקבל זיכוי ולהישאר בזכות עד לקבלת מוצר אחר.
6.3. אם ברצונכם לשלוח לנו את המוצר, באחריות הלקוח הגעת המוצר ללא פגם.
6.4. במשלוח מוצר תקין המוחלף באחר משירה אור קאר בע”מ תחויבו בדמי משלוח.
6.5. אם ביקשתם להחזיר או להחליף מוצר לאחר יותר משבועיים, אנו נשתדל לקבל את בקשתכם אך מחיר הזיכוי יהיה נמוך ב 20 אחוז לפחות ממחירו ביום ההחזרה.
במידה והיצרן ו/או היבואן סגר את חברתו מכל סיבה שהיא, ו/או הפסיק לתת שירות למוצריו, שירה אור קאר בע”מ אינה אחראית להחלפה או לתיקון המוצר ללא תשלום, גם אם המוצר עודנו באחריות ונרכש בשירה אור קאר בע”מ.
6.6. *מוצר מותר להחזרה – מוצר שעומד בתנאים הבאים:
6.6.1. מוצר מתכלה / תוכנה – אריזתו במצבה המקורי (לא נפתחה ו/או לא הותקנה).
6.6.2. לא נעשה שימוש במוצר.
6.6.3. המוצר תקין לחלוטין.
6.6.4. זהו לא מוצר שנבנה בהזמנה מיוחדת לפי מפרט הלקוח.
6.6.5. קיימת הוכחת קנייה – קבלה/ חשבונית שהוצאו ע”י שירה אור קאר בע”מ.

  1. מדיניות ביטולים והחזרות

7.1. מדיניות הביטול (למעט מוצרים המוחרגים על ידי משרד הבריאות), כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 והתקנות שתוקנו מכוחו (“דיני הגנת הצרכן”) ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.

7.2 ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.

7.3. מטרת הוראות מדיניות זו להציג את התנאים לביטול עסקאות רכישה של מוצרים אשר נרכשו אך ורק באתר האינטרנט של החברה וכן את אופן החזרת המוצרים שנרכשו.

7.4. בהחזרת מוצרים, כמו ביתר פעילותה, דואגת החברה לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות דיני הגנת הצרכן ונהלי משרד הבריאות.

7.5. ביטול עסקה

7.5.1. משתמש שבחר לרכוש מוצר (להלן: “הרוכש”) באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

7.5.2. הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הזו, חוק הגנת הצרכן, התשמ”א- 1981 (להלן: “החוק”) ונהלי משרד הבריאות.

7.5.3. למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שהחוק ונהלים שונים של משרד הבריאות אוסרים על החזרתם:

(א) טובין פסידים, תרופות, תוספי תזונה (המהווים תכשיר כהגדרתו בפקודת הרוקחים [נוסח חדש] תשמ”א-1981), ציוד רפואי מתכלה, טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.

(ב) ניתן להחזיר מוצר קוסמטי שנקנה ולקבל את התמורה ששילם בעבורו (בניכוי דמי ביטול על פי דין, ובלבד שאין מדובר במוצר פסיד או שאינו יוצר במיוחד ובאופן ייעודי עבור הצרכן).

7.5.4. בהתאם לחוק, זכות הביטול תעמוד לרוכש למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת הנכס או המסמך המסכם את פרטי העסקה.

7.5.5. רוכש המבקש לממש זכות זו, נדרש להודיע לחברה על ביטול העסקה של רכישת המוצר ובה ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, מס’ תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה, אמצעי התקשרות עימו וכן (להלן: “הודעת ביטול”). כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג לחברה בהודעת הביטול, גם העתק חשבונית, סרט קופה, או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה או – ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

7.5.6. הרוכש יעביר את הודעת הביטול

(א) בעל פה, בשיחת טלפון לשירות הלקוחות למספר 04-6903111

(ב) באמצעות דף “צור קשר” באתר

(ג) באמצעות דוא”ל  INFO@MIKOLALEV.CO.IL

7.5.7. בביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה במוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד החברה באספקת המוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף.

7.5.8. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק. עלות ההחזרה של המוצר לחברה תחול על הרוכש ותשולם על ידו.

7.5.9. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הרוכש אם הוחזר המוצר בהתאם לסעיף 7, כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם.

7.6. אופן החזרת התמורה.

7.6.1 החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול עסקה תהיה בהתאם להוראות החוק, ובכפוף לתנאים הבאים:

7.6.1.1. ככל שדרשה זאת החברה – הציג הרוכש חשבונית, המעידים על ביצוע עסקת הרכישה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

7.6.1.2. החזרת התמורה תיעשה באופן שנעשה בו התשלום. כך למשל:

7.6.1.3 רכישה שבוצעה במזומן – החזרת התמורה תהיה במזומן או בשיק מזומן;

7.6.1.4 רכישה שבוצעה באמצעות שיק – אם נפרע השיק, החזרת התמורה כאמור תהיה במזומן תוך חמישה ימים מהמועד שנפרע;

7.6.1.5 רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי – אם חויב כרטיסו של הרוכש תושב התמורה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי וככל שלא ניתן לזכות את כרטיס האשראי תושב התמורה במזומן;

7.6.2 התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין.

7.7. מועד החזרת התשלום יהיה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, כלומר במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-14 (ארבעה עשר) ימי עסקים ממועד הביטול.

7.8. החזרות יש לתאם ולשלוח לכתובתנו: מכל הלב שדרות ירושלים 15 קריית ביאליק.

7.8.1. במקרה של החזרת המוצר, יש לפנות תחילה למוקד שירות הלקוחות, לתיאום ההחזרה:

7.8.1.1. 04-6903111 או בדואר אלקטרוני.INFO@MIKOLALEV.CO.IL 

7.8.1.2 העברה אישית או ע”י שליח לכתובת: מכל הלב שדרות ירושלים 15 קריית ביאליק.

(שעות פעילות: בימים א-ה בין השעות 09.00-17.00, בימי ו’ 09:00-12:00.)

7.8.2. על הרוכש לוודא שהמוצר הוחזר והועבר לטיפול מוקד שירות הלקוחות במספר 04-6903111 רוכש המעוניין בהחזרה ובביטול עסקה רשאי לפנות לחברה גם באמצעות עמוד “צור קשר” כמפורט לעיל.

7.9. ניתן להחזיר לחנות, תוספי מזון, מוצרי מזון או תכשירים רפואיים אך ורק בטרם יצא המשלוח לבית הצרכן או ככל שהמוצר לא נמסר ללקוח. לפי הנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר תוסף או תכשיר לאחר שנמסרו ללקוח.

7.10. לא ניתן להחזיר מוצר הדורש התקנה והתאמה אישית בבית המזמין ו/או לבטל את העסקה לאחר שהותקנה (כגון מיטה סיעודית).

במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל מוצר – לפי ספק בנפרד בהתאם להחלטת החברה והספקים.

אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות ו/או רוקחות וכיו”ב. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מגורם רלוונטי מוסמך.

  1. אישור התקנון

בעת ביצוע הרכישה, מצהיר המשתמש כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות אתר החברה. כמו כן, מצהיר המשתמש שהוא מכיר כללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה ו/או מפעילי האתר על פי תקנון זה.

  1. ביטול אספקת מוצרים על-ידי החברה

9.1. במידה ויתברר לחברה כי אינה יכולה, לספק את המוצרים לרוכש במקום מגוריו, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש.

9.2. במידה ובוטלה העסקה, כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

  1. מידע באתר

10.1. באתר ניתן למצוא מידע המתפרסם על ידי החברה ו/או ספקים ו/או גופים העובדים עימה, דוגמת כתבות, מאמרים, פרסומים וכיו”ב. החברה משקיעה מאמץ רב כדי לדייק באיסוף המידע. עם זאת, מביע התנצלות מראש אם חלילה, נפלו בו בתום לב טעויות, שיבושים או אי-דיוקים. ניתן לשלוח תיקונים במידה ונמצאו (לדף צור קשר)

10.2. המידע המתפרסם באתר בנושאי תוספי תזונה ומוצרים נוספים, אינו מהווה ייעוץ רפואי. לנוחיותך, תמצא באתר קישורים לאתרי אינטרנט ומקורות מידע מהימנים. האתרים והמידע הכלול בהם אינם מתפרסמים על ידי החברה או מי מטעמנו והחברה אינה נושאת באחריות בגינם.

10.3. תכונות, דגמים, עיצוב, צבעים או חזות של מוצרים המתוארים או מוצגים באתר, לרבות כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר מפורשות אחרת.

  1. מדיניות פרטיות

השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

11.1. החברה פועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות התשמ”א-1981 (“החוק”). על מנת לספק למשתמש את השירותים, על החברה לאסוף על המשתמש “מידע אישי” או “מידע” (כהגדרתו בחוק). מדיניות פרטיות זו מתארת את סוגי המידע שאנו אוספים על המשתמש, מטרות איסוף המידע והשימושים שיעשו בו, הגורמים שעמם החברה משתפת את המידע והאופן בו היא מגינה על המידע.

11.2. אין על המשתמש כל חובה חוקית למסור את המידע האישי שלו, אולם באם יימנע ממסירת פרטים אישיים מסוימים, ייתכן והחברה לא תוכל לספק למשתמש את המידע או השירותים המבוקשים.

11.3. החברה לא תעשה כל שימוש בפרטי המשתמש ו/או פרטים הקשורים ו/או נובעים מפעילות המשתמש באתר למעט כאמור במדיניות זו. בעצם הגלישה באתר ושימוש בשירותי האתר, הנך מצהיר כי ידוע לו והוא מסכים שהחברה תאסוף את המידע האישי שלו ותעשה בו שימוש כמפורט להלן:

(ג) בעת ביצוע הזמנה של מוצרי החברה, יידרש המשתמש למסור לחברה פרטי זיהוי כגון שם, כתובת, טלפון, פרטי תשלום וכן את הפריטים להזמנה. החברה תשמור את היסטוריית ההזמנות של המשתמש במערכת ההזמנות הפנימית לצורך בירורים והענקת שירות.

(ד) כאשר המשתמש פונה לשירות הלקוחות של החברה(כפי שנאמר בהודעת הפתיחה המוקלטת בעת פניה טלפונית למוקד) השיחות בין המשתמש לבין נציג השירות של החברה מוקלטות לצורך בקרת איכות ושיפור השירות.

(ה) החברה עשויה להידרש למסור את המידע שנמסר לה עפ”י דין ו/או לפי דרישה של רשות מוסמכת;

(ו) החברה עשויה לעשות שימוש במידע שנמסר ע”י המשתמש כדי למנוע הפרות של תקנון זה ו/או שימוש בלתי מורשה או בלתי חוקי באתר ו/או בשירותי החברה;

(ז) החברה תשתמש בפרטי הקשר לצורך תקשורת עם המשתמש לרבות משלוח הודעות שירות.

(ח) שיתוף המידע עם צדדים שלישיים לצורך אספקת השירות: החברה עשויה למסור את חלק או כל המידע האישי של המשתמש לגורמים הבאים וזאת, בכפוף להתחייבות גורמים אלו לעמידה בהוראות החוק והגנה על המידע האישי של המשתמש ואלו הם: ספקי תשתית מחשוב לצורך שמירה וגיבוי הנתונים, לצורך ביצוע עבודות פיתוח של פונקציות ושירותים נוספים באתר; ספקים המספקים את המוצרים שהוזמנו לרבות חברות שילוח לצורך ביצוע משלוח ההזמנה לבית הרוכש; חברות כרטיסי אשראי וסליקה לצורך ביצוע תשלומים; גורמים אחרים המסייעים לחברה לספק לרוכש את השירותים כאמור. כמו כן, החברה עשויה להעביר את המידע של לקוחותיה בין חברות שונות המוחזקות על ידי החברה ו/או על ידי בעלת השליטה בה וכן ליועציה לצורך ניהול עסקיה.

11.4. החברה תאפשר גישה למידע רק לעובדים ו/או ספקים מהימנים הזקוקים למידע לצורך מתן השירות ובכפוף לכל דין.

11.5. למשתמש ידוע והוא מסכים בזאת כי כל הפרטים שמסר לחברה במועד הרישום לאתר ו/או הנובעים מפעילותו באתר ובכלל זה מידע שנאסף אודות המשתמש במהלך הגלישה, יישמרו במאגרי המידע של החברה ו/או של ספקי החברה המפעילים את אתר החברה עבורה.

11.6. המשתמש זכאי לעיין בפרטי המשתמש הרשומים במאגר/י המידע של החברה, וככל שמצאת כי אינם נכונים, שלמים, ברורים או מעודכנים, לבקש לתקן ו/או למחוק אותם. אם המשתמש יבחר לעשות כן, ישלח הודעה על כך בדואר אלקטרוני לכתובת INFO@MIKOLALEV.CO.IL והחברה תפעל למילוי הבקשה בהתאם למוטל עליה לפי החוק. יחד עם זאת, מובהר כי בכל מקרה מידע הדרוש לחברה לצורך ניהול עסקיה וחובותיה – ימשיך להישמר ע”י החברה למשך הזמן הדרוש לה עפ”י חוק.

11.7. החברה תהא רשאית להשתמש בפרטים לא מזהים שיופקו מהמידע שנמסר על ידי המשתמש לצורך עיבוד מידע סטטיסטי, בחינת דפוסי השימוש באתר, שיפור ותחזוקת האתר והשירותים, וכן מסירת מידע כאמור לגורמים אחרים.

11.8. ככל שהמשתמש “יסמן” אפשרות זו בתהליך ההרשמה לאתר, המשתמש מסכים לקבל דברי פרסומת ו/או מידע שיווקי מהחברה והוא מאשר לחברה לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת, על פי שיקול דעתה של החברה, הודעות בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר ו/או לפעילות אתרים אחרים מהקבוצה אליה משתייכת החברה.

11.9. מוסכם כי המשתמש רשאי, לבקש להיות מוסר מרשימת התפוצה של מקבלי הדיוור השיווקי של החברה בכל עת ובמקרה כזה לא יישלחו למשתמש הודעות המהוות דבר פרסומת כהגדרתו בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982.

11.9.1 בקשות הסרה בפנייה בכתב ו/או בפנייה טלפונית יבוצעו עד 3 ימי עסקים.

11.10. המשתמש מתחייב לשמור את שם המשתמש והסיסמה האישיים שלו לכניסה לאתר ושימוש בו בסודיות. שם המשתמש והסיסמא האישית נועדו לשימוש אישי בלבד. בשום מקרה שהוא, החברה לא תישא באחריות לכל פגיעה בפרטיות ו/או כל פגיעה אחרת ו/או לכל נזק מכל סוג שהוא, שייגרמו עקב שימוש לא מורשה בשם המשתמש ובסיסמה האישית, לרבות עקב העברתו לצד שלישי. ככל שהמשתמש חושד שנעשה שימוש בלתי מורשה בשם המשתמש והסיסמא האישית שלו ויתבקש לעדכן את החברה בכתב לכתובת הדואר האלקטרוניINFO@MIKOLALEV.CO.IL  בהקדם האפשרי

  1. קבצי Cookies

12.1. תפקיד קבצי Cookies הינו איסוף מידע אודות הצפייה והשימוש באתרי אינטרנט בהם קיים פרסום ואודות הפרסומות אליהן נחשף המשתמש ועליהן הקליק. המידע הנאסף מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפני המשתמש לנושאים שיעניינו אותו. אתר מכל הלב, משתמש ב”קבצי עוגיות” לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, אבטחת מידע ועל מנת להתאים את האתר להעדפות האישיות של המשתמש. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת קבצי Cookies. ייתכן כי חלק מהמודעות, שבהם צופה המשתמש בעת הביקור באתר מגיעות משרתים של צדדים שלישיים, המנהלים את מערך הגשת הפרסומות באתר. ניהול הפרסומות מצריך מחברות אלו הצבת קבצי Cookies במחשב המשתמש ושיבוץ web beacons במודעות הפרסומת. השימוש שחברות אלה עושות ב-קבצי Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה.


12.2. במידה והמשתמש אינו מעוניין לקבל קבצי Cookies יוכל להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שבשימושו. לשם כך ניתן להיעזר בקובץ העזרה של הדפדפן. ניתן למחוק את ה – קבצי Cookies במחשב בכל עת. לתשומת לב המשתמש, מוצע שיעשה כן, רק אם הוא משוכנע שאינו רוצה להתאים את הפרסומות באתר להעדפות האישיות שלו. ייתכן גם שנטרול ה – קבצי Cookies עלול לגרום לכך שהמשתמש לא יוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתרי אינטרנט אחרים.

12.3. השימוש שחברות אלה עושות ב- קבצי Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן. למדיניות הפרטיות של Google ראה: http://www.google.com/intl/en/privacy. שימוש המשתמש באתר מעיד על הסכמתו להתקנת קבצי Cookies של גוגל, ככל שלא מותקן קבצי Cookies של גוגל על המחשב, וכן, לשימוש במידע כאמור לעיל.

12.3.1. למדיניות הפרטיות של Facebook ראה: https://he-il.facebook.com/privacy/explanation. שימוש המשתמש באתר מעיד על הסכמתו להתקנת קבצי Cookies של פייסבוק, ככל שלא מותקן קבצי Cookies של פייסבוק על המחשב וכן, לשימוש במידע כאמור לעיל.

  1. פרסומות של צדדים שלישיים

החברה מתירה לחברות אחרות לנהל את מערך הפרסומות באתר. המודעות בהן המשתמש צופה בעת הביקור באתר או אלו המובילות לאתר, מגיעות ממערכות המידע של אותן חברות. כדי לנהל את הפרסומות שלהן, חברות אלה מציבות קבצי Cookies במחשב המשתמש. קבצי ה Cookies מאפשרים להן לאסוף מידע על האתר בו צפה המשתמש, בפרסומות שהוצגו ועל אילו פרסומות הקליק. השימוש שחברות אלה עושות ב קבצי Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה.

  1. זכויות באתר

14.1. כל הזכויות בתכנים ובתמונות המופיעים באתר, אשר מקורם בחברה ו/או מטעמה ו/או שהועברו אליה, לרבות זכויות יוצרים, זכויות הפצה וכל קניין רוחני אחר, שייכים במלואם לחברה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, כל הזכויות בעיצוב האתר ובאופן העיבוד וההצגה של התכנים באתר שייכות במלואן לחברה.

14.2. התכנים באתר נועדו לשימושו האישי של המשתמש בלבד, ואין לעשות בהם שימוש אחר כלשהו, לרבות שימוש מסחרי. אין להעתיק ו/או לשכפל, ו/או להעתיק ו/או להדפיס תכנים כלשהם מהאתר לצורך הפצה ו/או פרסום בדרך כלשהי, אלא בקבלת הסכמתה של החברה, בכתב ומבעוד מועד.

14.3. סימני המסחר באתר הינם קניינה של החברה בלבד. סימני מסחר המוצגים באתר מטעמם של מפרסמים כלשהם הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. אין לעשות שימוש בסימני המסחר בלא הסכמת בעליהם, בכתב ומבעוד מועד. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם או תפקודם או מחסירים מהם תכונות או מידע כלשהם.

14.4. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום ו/או לבטל לאלתר, לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת, כל גישה של משתמש ו/או כל תוכן מהאתר וזאת ללא צורך במתן נימוק או הסבר. משתמש לא יהיה רשאי לשוב ולהירשם לאתר תחת שם משתמש אחר במידה והחברה החליטה לחסום אותו.

  1. הגבלת אחריות

15.1. כל המידע אודות המוצרים המפורסמים באתר נמסר על ידי ובאחריות היצרן ו/או היבואן ו/או המשווקים בלבד והוא נכון למועד בו נמסר לידי החברה. החברה אינה אחראית על מידע זה.

15.2. השימוש וצריכה של מוצרים הנמכרים באתר נעשה באחריות המשתמש בלבד.

למרות כל האמור בתקנון זה, סך כל אחריות החברה בגין כל נזק אשר ייגרם לכל משתמש מוגבל למחיר המוצר הנרכש וכפוף לאחריות הספק.

15.3 אחריות מוצרים

15.3.1 האחריות תהיה לתקופה שהוגדרה ע”י הספק / יצרן.

15.3.2 השירות יתבצע במעבדת השירות של כל ספק. באחריות הלקוח להביא את המוצר אל המעבדה גם בתקופת האחריות.

15.3.3 במידה והלקוח בחר שהחברה תשלח טכנאי אליו לביתו, ישלם הלקוח 250 ש”ח בגין ביקור טכנאי, ללא קשר לתקופת האחריות.

15.3.4 לא תתאפשר החזרת מוצר שהותאם במיוחד לפי דרישת הלקוח

15.3.5. על כל שימוש בתרופות, תוספי מזון או תכשיר רפואי יש לקרוא בעיון את העלון לצרכן המצורף לכל מוצר טרם השימוש בו. במקרים של תופעות לוואי בלתי רצויות, יש לחדול מהשימוש במוצר ולפנות מיד לרופא המטפל. החברה לא תישא בכל אחריות לשימוש בתרופות, תוספי מזון, או תכשיר רפואי על ידי הלקוח שלא בהתאם להוראות המטפל של המשתמש ו/או הוראות השימוש /עלון לצרכן.

15.4. האחריות על המוצרים היא של היבואן בארץ. מוצר לקוי באחריות ניתן לשלוח או להביאו אלינו. באפשרותך לגשת ישירות ליבואן, אך מומלץ לוודא לפני כן את שעות קבלת הקהל אצלו. מוצרים לקויים שבאחריות נשלחים ליבואן יום עבודה למחרת הגעתם אלינו. תיקון המוצר או החלפתו נעשים על פי החלטת היבואן בלבד ועל פי תנאי האחריות שלו. במקרה שמתברר כי המוצר אינו לקוי והבעיה נובעת מניסיון ההתקנה שלכם, תחויבו בדמי בדיקה ומשלוח.
לא תינתן תמיכה בהתקנת המוצרים. האחריות אינה כוללת מוצרים שנפגעו משימוש לא נכון כגון, מוצר שנשרף או נפגע עקב הרכבה/התקנה לא נכונה, מוצר שנשבר או מוצר שניזוק עקב כוח עליון. התקנה מחודשת לתוכנה שהותקנה במחשב אך נמחקה או השתבשה כרוכה בתשלום.
לעיתים הטיפול במוצר יכול להמשך שבועיים ויותר, משך זמן התיקון או ההחלפה תלוי ביבואן בלבד. אנו נעשה כל מאמץ להחזירו בהקדם.
תקופת האחריות למוצר שהוחלף היא משך זמן האחריות שנשאר למוצר הלקוי.
אנו לא אחראים על נתונים הנמצאים בדיסק הקשיח. האחריות על גיבוי הנתונים חלה על הלקוח.
דיסק קשיח או מחשב עם דיסק קשיח שנמסר לבדיקה, תיקון או החלפה לא יגובה על ידינו.
מוצר באחריות שלא ניתן לתקן ולא קיים מוצר כזה להחלפה, ניתן יהיה לשדרג אותו ולהוסיף מחיר עבור השדרוג. אנו נודיע לכם ונקבל את הסכמתכם.
במידה והיצרן/יבואן סגר את חברתו מכל סיבה שהיא ו/או הפסיק לתת שירות למוצריו, שירה אור קאר בע”מ אינה אחראית להחלפה ו/או לתיקון המוצר ללא תשלום, גם אם המוצר עודנו באחריות ונרכש בשירה אור קאר בע”מ.
תמיכה – מחלקת השירות אינה מספקת תמיכה ופתרונות טכניים למוצרים הנמכרים על ידה והמיובאים ע”י יבואנים שונים, במקרה בו ליבואן יש מערכת תמיכה יופנה הלקוח לתמיכה טכנית אצל היבואן ובמקרה אחר יקבל הלקוח עזרה טלפונית בלבד (לא תמיכה טכנית) משירה אור קאר בע”מ.
מסכים – מסך חדש עם פיקסלים פגומים לא יוחלף אם מספר הפיקסלים הפגומים קטן מהתקן שהיבואן מפרסם.
מחשבים ניידים – מחשב נייד חדש שהופעל לא יוחלף גם במקרה ונמצאה תקלה. במקרה כזה המחשב יתוקן ע”י היבואן.
מוצרים שתוקף האחריות שלהם פג מתוקנים במעבדת שירה אור קאר בע”מ ולעיתים נשלחים ליבואן לתיקון. מוצר שלא ניתן לתיקון יוחלף במוצר אחר על פי מחירו ועל פי הסכמת הלקוח.

  1. מחירים והצעות מחיר

    המחירים באתר לא בהכרח מתעדכנים כל יום עסקים. מחירי המוצרים ללקוח נקבעים ביום ההזמנה על פי מחירם השקלי כולל מע”מ גם אם עלה או ירד מחירו הדולרי ביום האספקה.
    המחיר למוצר הוא קבוע כפי שפורסם באתר, גם בהזמנת כמות גדולה מאותו המוצר.
    לעיתים רחוקות מחיר מוצר ו/או מאפייניו יופיעו שגויים בשל טעויות אנוש בהקלדת המחיר ו/או מאפייני המוצר או בעקבות תקלה אחרת. במקרה כזה לא נוכל לכבד את המחיר ו/או מאפייני המוצר המופיעים באתר. אנו נודיעכם ונאפשר לכם לבטל ההזמנה ללא תשלום קנס כלשהו.
  2. תנאי תשלום ופרטי אשראי:

    ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, למעט כרטיסי אשראי דיינרס.
    האתר שלנו מאובטח אך באפשרותכם למסור את פרטי האשראי בטלפון 04690311.
    מסירת פרטי האשראי טלפונית מעכבת את ביצוע ההזמנה ואספקת המוצרים.
    החיוב יעשה בפועל ביום ההזמנה על פי המחיר השקלי כולל מע”מ המופיע בהזמנה שלכם.
    עליכם לבחור את צורת התשלום :

    17.1. ניתן לשלם במזומן בשירה אור קאר בע”מ או לבצע העברה בנקאית לפני האספקה (נא לשלוח לפקס 04-6888048 את אישור ההעברה הבנקאית) עד לאישור הבנק על קבלת ההעברה הבנקאית ביצוע ההזמנה יתעכב.
    17.2. לקוח המעוניין לשלם במזומן, יבחר באפשרות זו בעת ביצוע ההזמנה
    17.3. ניתן לשלם בתשלום יחיד בכרטיס האשראי.
    17.4. ניתן לשלם בתשלומי קרדיט במשרדי החברה בלבד ולבחור את מספר התשלומים.
            חברת האשראי גובה ריבית לתשלומי הקרדיט .
    17.5. ניתן לשלם בתשלומים נושאי ריבית. ניתן לבחור עד 12 תשלומים.
            תשלום עד 3 תשלומים לא תחויב בריבית, ניתן לצפות בטבלת הריביות תוך כדי ביצוע ההזמנה.
            לסכום הכללי תתווסף ריבית. סכום הריבית תופיע בשורה נפרדת לפני הסה”כ לתשלום
  3. איסוף סחורה, משלוח ודמי משלוח :

    לקוח שבחר לאסוף את ההזמנה :
    עליך לבחור בהזמנה באופציה של “איסוף עצמי”. כך לא תחויב בדמי משלוח בעת החיוב.
    לקוח שבא לאסוף את הסחורה, חייב להציג הזמנה, קבלה ותעודה מזהה (תעודת זהות / רישיון נהיגה וכו’) לפני קבלת הסחורה.
    לקוח שבחר במשלוח :
    אנו שולחים את המוצרים על ידי חברת משלוחים. רוב המשלוחים מגיעים אל הלקוח למחרת יום המסירה שלנו לחברת המשלוחים, אך לישובים מרוחקים או מעבר לקו הירוק יתכנו עיכובים.
    הזמנות המאוחסנות במספר אריזות (כגון מחשב + מסך) מחויבות בדמי משלוח ע”פ מספר האריזות.
    תשלום עבור משלוח הוא 50 ₪ כולל מע”מ לאריזה אחת.
    בעת אספקת המשלוח, חייב הלקוח להציג תעודת זהות.
  4. אבטחת האתר :

האתר מאובטח בטכנולוגית SSL  בכל התהליך של רישום פרטי לקוח והעברת נתונים לחיוב.

  1. סמכות שיפוט

    על סעיפי תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל וסמכות השיפוט תהא נתונה לבית המשפט קריית ביאליק.
  2. שירות לקוחות

    בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני INFO@MIKOLALEV.CO.IL- או בטלפון 04-6903111 ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 ובימי ו’ בין השעות 09:00-12:00

למידע נוסף לגבי השירותים שלנו מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקבלת מבצעים, הטבות ועדכונים

למוצרים הכי חמים, הירשמו עכשיו

נוסדה בשנת 1991 כעסק לשיווק ציוד רפואי ומכשירי שמיעה. בעסק קיימות מספר מחלקות עיקריות אשר מתוכן נגזרות תת-מחלקות: * מחלקת שמיעה ואביזרי שמיעה המוכרת בקופות החולים השונות וכן כספק של משרד הבריאות. * ציוד רפואי שיקומי – אנו מוכרים כספק של משרד הבריאות. * ציוד רפואי – מכשור ובדיקה. * ציוד מתכלה לרופאים ומרפאות * מחלקת אורתופדיה * ציוד פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. * מחלקת מוצרי ספיגה – מספקים שונים. * פתרונות ראיה נרחבים.

מפת אתר

דילוג לתוכן